'Hallitus' kävi yllättäen hakemassa lehtiharavan teknisestä tilasta, salapiilo paljastui yhdentenätoista kätkentäpäivänä... Onneksi oli hyvä selitys valmiina!
No, eipä tarvinnut erikseen selitellä hetkeä aiemmin noudettua DT Swiss:n kiekkopakettia.
2.6.2017 Tuossapa siis aihio, josta lähdetään liikkeelle, kunhan on ensin toivuttu olkapääremontista...
Lähtöpainoksi Rapala valehteli jotain 13,39 kg:n paikkeilla.
Ensimmäisten vaihdettavien osien joukossa kiekkosetti, alkuperäisten tilalle DT Swiss XM 1501:t, 1630 g teipattuna ilman venttiilejä ja centerlock-adaptereita.
Muuta vaihtoon menevää: kampisetti, ohjaintanko & -kannatin, istuin, vaihtajat, jarrut (?, ainakin levyt), jne...
Pyörä kuitenkin nurkka-ajoon toukokuussa 2018 ilman päivityksiä. Kiekkojen osalta suunnitelmat muuttuivat, alle sittenkin DT:n kuitua...?
Heinäkuun puolivälissä 2018 vihdoin kuitua alle. Kapoisempien DT XRC1200 kiekkojen sijasta kuitenkin saman valmistajan 24 mm sisäleveydellä oleva XMC1200-setti. Litkuttamaan en ehtinyt, jarrulevyiksi tuli Edictistä napatut punainen Ashima/Alligator-yhdistelmä DT:n centerlock-adaptereilla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti