8.6.2010: Pari vuotta laatikossa lojunut Felt Compulsion 1 mallipyörä pääsi ajoon, kun edellinen pyörä lähti uuteen kotiin. Joustoa takana 145 mm, edessä 140 mm RockShox Pike. Alkuperäiskokoonpano ilman polkimia 14,41 Rkg, alkoi laihdutusoperaatio...
Alkuperäisrenkaina olleet Maxxis Minion DH 26x2.35:t sekä 180 g sisurit pois, tilalle Continental MountainKing 2,4 SuperSonicit kevytsisureilla. Painoa jäi 13,82 Rkg ennen polkimien ja varusteiden asentamista.
20.6.2010: Mittari, pulloteline, polkimet asennettu, istuin vaihdettu kevyempään, säädöt tarkistettu kohdalleen. Pyörä ajokunnossa.
22.6.2010: Seuraavaksi vaihtui mm. putkiosia uusiin kevyempiin, painoa jäi 14,18 Rkg.
8.10.2010: Alakautta kulkevat vaihdevaijerit keräävät likaa kuorien sisälle; vapaiden osien putkitus.
5.2.2011: Keulanvaihto Manitou Minuteen, pyörä keveni painavan säätöistuinkannatimen vaihdosta huolimatta.
22.4.2011: Kesärenkaiden vaihdon yhteydessä takajarrun huutamisen syyksi paljastui vuotava XT:n takajarrusatula. Kesäpaino hissitolpalla 14,13 Rg.
9.10.2011: XT-takajarrulevyn (Centerlock) niittauksen löysyys sittenkin varsinainen jarrun ulvonnan syy? Takajarrulevyn vaihto.
5.5.2012: Compulsion joutui elinluovuttajaksi ja seinälle uuden kisarungon saavuttua.
19.5.2013: Vuoden hiljaiselon jälkeen runkoon kasautui paria pykälää järeämpi kokoonpano pääosin kierrätysosista. Pikku Boxxer ei tosin enää suostunut pitämään öljyä sisällään, ilmeisesti vanhentuneet o-renkaat tjsp... Setup juhannuksena 2013:
Löysi uuden kodin maaliskuussa 2014.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti